Business media Croatia, medijska platforma Prijevozi, u suradnji s najvećom slovenskom medijskom kućom Finance i Hrvatskom udrugom poslodavaca (HUP), 20. i 21. listopada u Opatiji organizira veliko godišnje okupljanje logističkog i transportnog sektora – konferenciju Suvremena logistika, management i lanci opskrbe.
Okuplja stručnjake iz sektora transporta i logistike, predstavnike gospodarstva, lidere lučkih uprava, logističkih i transportnih kompanija, pružajući im jedinstvenu priliku za uvid u aktualne teme, najnovije tehnologije, inovacije i trendove.
Konferencija predstavlja snažnu platformu za povezivanje, razmjenu znanja i poticanje suradnje koja pridonosi unaprjeđenju logističke industrije u ovom dijelu Europe. Luka Rijeka, zajedno s lukama Kopar i Trst, oblikuje novi europski prometno-logistički pravac koji može igrati ključnu ulogu u povezivanju Mediterana, srednje Europe i jugoistočne Europe. Stručnjaci iz sektora logistike, prijevoza, lučke uprave, predstavnici investitora i korisnici logističkih usluga zajednički će pokušati odgovoriti na pitanje: Kako maksimalno iskoristiti geostrateški potencijal Jadrana?
Konferencija se održava pod pokroviteljstvom Ministarstva mora, prometa i infrastrukture RH, Hrvatske udruge poslodavaca (HUP) i Lučke uprave Rijeka.
Ciljevi konferencije:
15.30 – 16:15 Okupljanje i registracija sudionika
16:15 – 16:45 Otvaranje konferencije i uvodni govori:
16.45 - 18.00 Session 1. GEOPOLITIKA LOGISTIKE: JADRANSKE LUKE KAO EUROPSKI STRATEŠKI HUB
Sudjeluju: predstavnik Ministarstva mora, prometa i infrastrukture; Tomislav Rosandić, član Uprave Rijeka Gatewaya; Denis Vukorepa, ravnatelj Lučke uprave Rijeka; Matej Kutle, voditelj odjela prodaje, Luka Split
18.00 - 19.30 Welcome Cocktail & B2B Connect Forum
Sudionike konferencije očekuje jedinstven B2B Connect Forum, na kojem će se okupiti predstavnici vodećih transportnih i logističkih kompanija iz Hrvatske, Slovenije i Austrije.
Dogovorite sastanak i sudjelujte u B2B Connect Forumu koji donosi priliku za razmjenu iskustava, umrežavanje i razvoj novih poslovnih suradnji koje oblikuju budućnost ovog dinamičnog sektora.
9.00 - 10.30 Session 2. INFRASTRUKTURA 2030
Koliki je značaj projekata modernizacije i proširenja lučkih infrastruktura na jadranskoj obali i što treba učiniti za povećanje kapaciteta i brži protok robe? Panel će otvoriti pitanja povezanosti jadranskih luka s europskim koridorima i zaleđem, kao i ulogu željezničke i cestovne infrastrukture u ostvarivanju konkurentnosti jadranskih luka. Raspravit će se o ulozi privatnih i javnih ulaganja, ulozi logističkih centara i intermodalnih čvorišta, te važnosti digitalizacije i održivosti u razvoju prometno-logističkog sustava Hrvatske do 2030. godine.
Sudjeluju: Petar Glavaš, član Uprave ENNA Transporta i ENNA Logica (HUP); Ivić Vodopija, East Europe Managing Director, Maersk Line; Žarko Tušek, državni tajnik, Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture; predstavnik Hrvatskih autocesta (TBD); avioprijevoznika (TBD)
10.30 - 11.00 Pauza
11.00 - 12.30 Session 3. SKLADIŠTENJE, DISTRIBUCIJA I DODANA VRIJEDNOST ZA REGIJU
Razgovaramo o optimalizaciji poslovnih procesa u skladištenju i distribuciji, logističkim parkovima, cross-dockingu i novim uslugama. Postoji li u Hrvatskoj i zemljama okruženja dodatni kapacitet za nove logističke centre i kako odgovoriti na konkurenciju? Koji su trendovi i zahtjevi korisnika, kolika je vrijednost novih investicija i što možemo očekivati u godinama pred nama? Koliki je potencijal e-trgovine i kako upravljati zalihama u lancima opskrbe?
Sudjeluju: Samo Kastelic, član Uprave, Intereuropa; Ana Soldo, regionalna direktorica, Quehenberger logistics (HUP); Tomislav Štos, direktor upravljanja lancem opskrbe, Studenac
12.30 -12.45 Pauza
12.45 - 14.00 Session 4. DIGITALNA TRANSFORMACIJA LOGISTIKE I TRANSPORTA
Raspravljamo o primjeni umjetne inteligencije, IoT i blockchain tehnologije u upravljanju lancima opskrbe, kao i o ključnim komponentama modernizacije industrijskih i logističkih procesa s relativno najkraćim rokom povrata investicije. Jedna od tema su i „smart port“ digitalna rješenja za bolju protočnost i transparentnost luka. Kakva su iskustva u opremanju logističkih centara i što donose inovativna rješenja koja olakšavaju izazove u transportu i logistici.
Sudjeluju: Božidar Bajsič, direktor, Editel; stručnjak za cyber sigurnost; predstavnici IT tvrtki i tehnoloških kompanija
14.00 - 16.00 Završetak konferencije, networking & brunch
*Za 2. i više sudionika iz iste organizacije -10% popusta na cijenu kotizacije
Kotizacija uključuje: radne materijale, osvježenje u pauzama, koktel dobrodošlice (1. dan), brunch (2. dan)
Račun za uplatu kotizacije:
Business Media Croatia d.o.o., IBAN: HR4224020061100612197
Erste&Steiermarkische Bank d.d., Poziv na broj: 28102025
Business Media Croatia d.o.o., OIB: 39670505751, Metalčeva 5, 10000 Zagreb (Časopis Prijevozi)
T. +385 1 6311 800 | konferencija@bmcroatia.hr
Amadria Park Opatija
* Cijene su po sobi po noćenju i uključuju bogat buffet doručak, korištenje bazena i WiFi. Boravišna pristojba nije uključena u navedenu cijenu te će biti prikazana prilikom rezervacije.
*U cijene je uključen PDV
REZERVACIJE SMJEŠTAJA putem sljedećeg linka na sustav Amadria Parka Opatija.
*Cijena parkinga u hotelskoj garaži iznosi 25,00 € po vozilu/danu.
Za dodatne informacije / rezervacije smještaja: M +385 91 618 5983; david.katunar@amadriapark.com
Milenij hoteli d.o.o., Viktora Cara Emina 6, HR-51410 Opatija, Croatia
Adresa hotela: Amadria Park Grand Hotel 4 Opatijska Cvijeta, Ul. Viktora cara Emina 6, 51410 Opatija, Hrvatska
20. 10. 2025
Hotel Amadria
Park Grand Hotel 4 Opatijska Cvijeta, Ul. Viktora cara Emina 6, 51410 Opatija, Hrvatska